|
Агульныя патрабаванні да тэарэтыка-практычных курсавых работDate: 2015-10-07; view: 397. Тэарэтыка-практычнага курсавога праекта Патрабаванні да напісання Крытэрыі ацэнкі курсавой работы Працэдура абароны курсавой работы Абарона курсавой работы адбываецца ў вызначаны кафедрай тэрмін ў прысутнасці вучэбнай групы, мастацкага кіраўніка курса і навуковых кіраўнікоў. У ходзе абароны курсавой работы студэнт павінен коратка і дакладна праінфарміраваць прысутных аб актуальнасці і значнасці абранай тэмы, раскрыць прадмет і аб'ект даследавання, мэту і задачы, пазнаёміць прысутных са структурай работы і матэрыяламі, на аснове якіх яна рыхтавалася, зрабіць высновы аб каштоўнасці праведзенай работы. Пасля абароны ўсім студэнтам групы аб'яўляюцца ацэнкі.
Курсавая работа ацэньваецца па 9-ці бальнай сістэме: 10 – “надзвычай выдатна” 9 – “выдатна” 8 – “амаль выдатна” 7 – “вельмі добра” 6 – “добра” 5 – “амаль добра” 4 – “здавальняюча з +” 3 – “задавальняюча” 2 – “нездавальняюча”
Выкананне курсавых работ па прадмету “Рэжысура” з'яўляецца прамежкавым этапам навучання студэнтаў кафедры тэатральнай творчасці Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры па спецыялізацыі “Народная творчасць” (Тэатральная)” і ўключае ў сябе тры этапы: · напісанне тэкста курсавой работы; · пастаноўку ўрыўка з п'есы (практычны); · абарона курсавой работы (у тым ліку напісанне рэжысёрскага пастановачнага плана спектакля па абранай п'есе ). Напісанне пісьмовай часткі курсавой работы мае на мэце: а) замацаванне, пашырэнне і сістэматызацыю практычных уменняў і тэарэтычных ведаў па спецыяльнасці і іх выкарыстанне ў працэсе работы над ўрыўкамі з нацыянальнай і сусветнай драматургіі; б) развіццё здольнасцей студэнтаў да самастойнай творчай працы і авалоданне асабістым вопытам правядзення творчай і арганізацыйнай дзейнасці; в) высвятленне прафесійнага ўзроўню падрыхтаванасці студэнтаў да самастойнай творчай, арганізацыйнай і педагагічнай працы да пастаноўкі дыпломнага спектакля і напісання дыпломнай работы. Курсавая работа – асабістая творча-арганізацыйная дзейнасць студэнтаў, у якой тэатральныя і практычныя веды, набытыя падчас аўдыторных заняткаў, замацоўваюцца ў практычных умовах рэальнага функцыянавання творчага калектыву, цэнтраў эстэтычнага выхавання, навучальных устаноў.
Выбар тэмытэарэтыка-практычнай курсавой работы. 1. Тэмы курсавых работ павінны быць актуальнымі і адпавядаць сучаснаму стану і перспектывам развіцця нацыянальнай тэатральнай культуры, улічваць маральна-эстэтычныя патрабаванні грамадства, несці пэўны ідэйна-мастацкі змест. 2. Пры выбары тэмы мэтазгодна ўлічваць папярэднюю навуковую працу студэнта: курсавыя работы, удзел у кафедральных, агульнаўніверсітэцкіх мерапрыемствах. Пажадана, каб курсавая работа арганічна ўваходзіла ў вытворчыя планы баз практыкі: устаноў культуры і адукацыі, навучальна-эстэтычных цэнтраў, разумна суадносілася з аб'ектыўнымі і суб'ектыўнымі фактарамі арганізацыйна-творчага працэсу.
Падрыхтоўка практычнай часткі курсавой работы
Перад пачаткам работы над курсавым праектам студэнт звяртаецца да навуковага кіраўніка з мэтай узгаднення тэмы, плана, парадку і тэрмінаў падрыхтоўкі (тэарэтычнай часткі) курсавой работы. У перыяд працы над курсавой работай, студэнт павінен зрабіць: · Самастойны аналіз п'есы (сусветная і айчынная, класічная і сучасная драматургія, або інсцэніроўкі па творах прозы і паэзіі /у дадзеным выпадку ў дадатку да курсавой работы прыводзіцца і поўны тэкст інсцэніроўкі/) · абагульніць і сістэматызаваць веды па гісторыі і тэорыі рэжысуры; · прааналізаваць асабісты працэс фарміравання прафесійных, арганізацыйных і педагагічных навыкаў, метадалагічных падыходаў да вырашэння творчых і выхаваўчых задач.
|